Seconda vittoria per il Trapani, questa volta in trasferta sul campo della neopromossa Vibonese .
- Za Cuncittina un suo commento a caldo.
- Ma quali cauru ? Sinu a iere c’era u bellu sule tieppido , stiorno fa frisculiddu e ci sono le nuvoli. Comunquo chiddu chi cunta è chu Trapani nostru vinciu a Vibonesa. Du golla e autri tri punta ! A fatta !
- Un’altra prova di carattere e qualità per i ragazzi di mister Italiano.
- Cetto una bella provitudine , ci misiru la vogghia di vincire e soprattutto di addivertise e si vitte. U tignusu meu sta facennu la squatra a sua immagina e simiglianzitudine. Stu staffe tecnicoso mi piace, c’è puru Stefane Firicano, u figghu du zu Petru chi mu ricordu quannu iucava cu Trapani e un cinn’era pi nuddu. Coggo l’occasiona pi ringraziare u zu Stefano chi allenau u Trapani quannu eramu n’mezzu u malutempu e chi ora è drocu a dari il suo aiute.
- Si vede comunque un bel gruppo affiatato.
- Cettu sunnu stanchi e hannu la ciatatina doppu chi iocanu novanta minute !
- Zia intendevo dire che si vede che tutta la squadra è unita !
- E parlasse giusto ! Chi palore rifficile ! Non si scuddasse chi fici a custurera e chi sturiae sinu a tezza alimentare e poi ivi na’ mastra ! Comunquo si è vere è un bello gruppo di amici. Si vire soprattutte quannu fannu golla si aisano tutte dalla panchine e si abbrazzano chi iucatura ma drocu haiu u scantu .
- Di cosa ha paura za Cuncittina ?
- Chi quannu s’aisanu doppu u gollo mi scapisano u dutture Mazzarella meu !
- Passiamo alla partita di Vibo. Due a zero e in tre minuti partita archiviata.
- Unca vero, comu ricia erucatamente a bonanima di Iachinu meu, requiematernaammiceddasua , ficiru “ Una e due e tu ma stui “ . A vittoria na meritammu e putiamu fare autri golla. Poi mi piace chi avemu u bravu picciutteddu in porta: Dine. Avire un buon purtunaru tene a casa sicura , ricia me frate Peppe chi facia u purtunaru o palazzo Aristonne a piazza Scarlatte !
- Una doppietta targata Evacuo e Pagliarulo.
- Signaru i vicchiareddi mei e sugnu chiù felicia assae. Bellu u gollo di Evacue e bello il gollo di spadda du capitanu meu. I vicchiareddi unciuti chi giovini sono il coctaillo migliore assae.
- Una squadra diversa rispetto a quella della passata stagione.
- Cettu, canciau u capitano e canciauru i marinara . Vabbeni chi è ancora troppu prestu pi dare giudizie ma da tanti piccoli cose si capisci chi il vento chi ammutta è bonu !
- Ad esempio ?
- Soccu risse Culummara Pagliarule doppua partita e cioè chi appiru un’estate cummattusa ma chi ora cu Italiane e Rubbine chi ci rettiru tranquilitudine e serenitudine hanno faciuto un bel gruppe e i gruppe vincinu.
- Adesso due partite in casa. Che ne pensa ?
- Chi l’emu a vincire e cu sei punta cantamu comu a Modugne “ Volari oh oh….”
- Comunque, come ha detto lei, è ancora presto per dare giudizi definitivi.
- Citta e puru mente . Però accuminciare boni comu risse l’Italianu meu aiuta a cririre nelli proprie capacitudine . Si poi pinzamu chi st’estate c’era u scantu chi avissimu fattu a fine di l’ Akragasso…emu a essire cuntenti.
- Anche a Vibo Valentia presenti i tifosi del Trapani .
- I picciotti ci su sempre e sunnu il dodicesime uomino in campo. Avemu una grandi tifoseria chi non merita questi campi scarcagnati chi tribune fatte di quattru scaluna ma stadi di qualititudine unni emu iucatu e unni putemu turnare a iucare.
- Niente tappine allora ?
- Taliasse, iò i tappine mi li portu sempri appressu ma sugnu a prima a essire cuntenta si un ni li moddu. L’annu scorsu cu dri facci abbuccate n’appe a tirare assae chi ancora mi fa male il viazzo. Chiossai i tappine stannu sutta u lettu e megghiu è !
- Grazie za Cuncittina e alla prossima.
- A prossima vittoria cioè martiri sira. Criremuci ! A saluto e fozza Trapaneeeeeeeeeee